برگزاری جلسه افتتاحیه ممیزی نهایی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)

برگزاری جلسه افتتاحیه ممیزی نهایی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)

برگزاری جلسه افتتاحیه ممیزی نهایی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) در شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو

در جلسه افتتاحیه که با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت برگزار گردید در ابتدا  شهرام برازنده  ، مدیر طرح و برنامه و کنترل پروژه ها شرکت ، این ممیزی را یکی از جامع ترین ممیزی ها دانست و گفت: در این ممیزی ۹ استاندارد ISO۹۰۰۱ (استاندارد مدیریت کیفیت)، ISO۱۴۰۰۱ (استاندارد مدیریت زیست محیطی)، OHSAS ۱۸۰۰۱ (استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی)، مورد ارزیابی و پایش قرار خواهند گرفت.

در ادامه محمد علی جبرئیلی، مدیرعامل شرکت تکین کو، ضمن خوشامد گویی به تیم ممیری با تشکر از زحمات همه افرادی که در جهت استقرار سیستم‌های مدیریتی در سطح شرکت فعالیت می‌نمایند، بروزرسانی سیستم‌های مدیریتی و ممیزی‌های مراقبتی آن‌ها را از جمله  نقاط قابل بهبود دانست وی همچنین با ابراز خرسندی از اجرای ممیزی روان و یکپارچه، خواستار جدیت ،سخت گیری و اهتمام ویژه ممیزان در فرایند ممیزی از واحدهای مختلف شرکت شد.

در ادامه جلسه تهرانی، سرممیز تیم ارزیابی DQS آلمان نیز ضمن معرفی خود و سایر اعضای تیم ارزیابی به تشریح برنامه ممیزی، موضوعات و مباحث مورد بررسی در این ارزیابی پرداخت.

شایان ذکر است که پس از پایان جلسه افتتاحیه با حضور ارزیابان در بخش های مختلف شرکت،ممیزی نهایی سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) امروز مورخ 11 شهریور ماه آغاز شد.