تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS)

گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) تکین کو تمدید شد

به گزارش روابط عمومی شرکت بازرسی فنی و کنترل خوردگی تکین کو، مراسم اختتامیه ممیزی سیستم مدیریت یکپارچه(IMS)  باحضور مهندس جبرئیلی مدیر عامل، مدیران و مسئولان مربوطه، عصر روز دوشنبه یازدهم شهریورماه برگزار شد و گواهینامه های ISO۹۰۰۱(استاندارد مدیریت کیفیت)، ISO۱۴۰۰۱ (استاندارد مدیریت زیست محیطی)، OHSAS۱۸۰۰۱(استاندارد مدیریت ایمنی و بهداشت ( برای یکسال دیگر تمدید گردید .

براساس این گزارش ، جبرئیلی در این مراسم با تشکر از تیم ممیزی و تلاشها و زحمات همکاران در همه واحدهای شرکت، انجام ممیزی را گام مهمی در راستای تحقق اهداف سازمانی برشمرد و اظهار داشت: ما از همه فرصت های بهبود استقبال می کنیم.

و امیدواریم  مسئولان در قسمت های مختلف شرکت تمامی تلاش خود را جهت ارتقای هرچه بیشتر نقاط قوت و تقویت موارد قابل بهبود که توسط تیم ممیزی بیان می شود به کار گیرند.

در ادامه نیز آقای تهرانی، سرممیز تیم ممیزی با اشاره به اینکه روند بهبود مستمر در همه حوزه های شرکت تکین کو مشهود و قابل لمس است به تشریح نقاط قوت در این ممیزی پرداخت و گفت: طراحی سیستم جامع جهت مکانیزه کردن اطلاعات  ، موفقیت سازمان در حفظ روند افزایشی شاخص رضایت مشتریان ، وجود مکانیزم مناسب در پاسخگویی به شکایات مشتریان، استفاده از نیروهای متخصص ودارای دانش مرتبط، معرفی شرکت به عنوان یک برند موفق از مهمترین نقاط قوت تکین کو در این ممیزی محسوب می شوند.

تهرانی در ادامه به نقاط قابل بهبود مشاهده شده نیز اشاره کرد و گفت: بازنگری تحلیل ریسک های فرآیندی و اعداد اولویت ریسک بر اساس واقعیت های اجرایی فرآیندها و آدرس دهی دقیق به قوانین و مقررات قابل کاربرد در چک لیست های      HSE  از جمله مهمترین موارد قابل بهبود محسوب می شوند.

شایان ذکر است که در بخشی دیگر از این مراسم از آقای بنائیان زاده معاون بازرسی کالا و ساخت تجهیزات که پس از طی سی سال خدمت خالصانه به افتخار بازنشستگی نائل آمدند توسط مدیریت عامل تقدیر و قدرانی شد.